אייכלר נגד הפוסט המסית: "דבריו של נדב כספי מגלים מורסה"

    "אני חושב שכל אזרח שישמע את הציטוט הזה יבין לאיזה שפל אנשים יכולים לרדת - לא נגד בני עמם, אלא נגד בני אדם בכלל לכתוב בצורה כזו"
    ישראל פריי 4 Comment on אייכלר נגד הפוסט המסית: "דבריו של נדב כספי מגלים מורסה"

    פוסט מזעזע שכתב גולש חילוני, בו הביע שמחה נוכח אסונם של הנפגעים בתאונת הדרכים אמש, מגיע לכנסת • אייכלר: "מראה שיש פה מורסה מאוד מאוד מסוכנת"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    "אני חושב שכל אזרח שישמע את הציטוט הזה יבין לאיזה שפל אנשים יכולים לרדת - לא נגד בני עמם, אלא נגד בני אדם בכלל לכתוב בצורה כזו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    שעות מעטות לאחר היוודע תוצאותיה הטראגיות של התאונה הקשה בכביש ירושלים – תל אביב, נפוצו ברשתות החברתיות תיעוד דבריו המחליאים של אדם בשם נדב כספי, שביטא שמחה והנאה ממותם ופציעתם של אזרחים חרדיים.

    ח"כ ישראל אייכלר החליט שלא לעבור לסדר היום, ושלח מכתב ליועץ המשפטי בדרישה לפתוח בחקירה נגד המסית. הוא ניצל גם את בימת הכנסת בכדי להביא זעזוע מהדברים.

    "אדוני היושב-ראש, כבוד השר, חברי הכנסת, עם ישראל הרכין ראש באבל כבד על התאונה המחרידה שהייתה אתמול בכביש ירושלים–בני ברק באוטובוס מספר 402. מתנדבים ורופאים בבתי-החולים עמלו קשה להציל את הפצועים, ואני מציין שכל הרופאים וכל אלה היו מכל העדות ומכל החוגים ומכל חלקי העם", אמר אייכלר.

    "אבל, אדוני היושב-ראש, לא תאמין את אשר אספר לך", המשיך בפאתוס, "אחד בשם נדב כספי, כתב בפומבי מלים אלה, דלהלן: "אח, איזה תענוג לראות דוסים מתרסקים. אנחנו מפרנסים אותם בלי כל סיבה, שהנבלות האלה אוכלי החינם, מוצצי הדם, ימותו בתאונות", ועוד קללה נמרצת.

    "ואני שואל שאלה כזאת: אם מישהו היה כותב את זה על אוכלוסייה אחרת, מייד השב"כ, המחלקה היהודית הייתה או עוצרת אותו מעצר מינהלי או חוקרת אותו, או היועץ המשפטי היה מגיש נגדו, או המשטרה חוקרת אותו על הסתה ועל כל הסעיפים שמתאימים לאנשים כאלה".

    אייכלר הביע ביטחון כי האישה אינו מייצג אף אחד, והוסיף: "אבל עצם העובדה שהוא לא מתבייש – נדב כספי – לכתוב את זה בשמו בפומבי, זה מראה שיש פה מורסה מאוד מאוד מסוכנת. אתה יודע מה, כל מילה תהיה מיותרת. אני חושב שכל אזרח שישמע את הציטוט הזה יבין לאיזה שפל אנשים יכולים לרדת – לא נגד בני עמם, אלא נגד בני אדם בכלל לכתוב בצורה כזו".

    צפו בדברים:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מי זה נדב כספי הזה? מיד לאברבנאל!!! דחוף!!!

    2. 3

      ברור שאם הוא היה כותב את זה על ערבים הארץ היתה נרעדת ת"ק פרסה על ת"ק פרסה

    3. 2

      נדב כספי בהמה סרוחה מחבורת הזבל שחי על זמן שאול בזכות תפילות החרדים ולומדי התורה והוא לא ידע מזה אפילו חתיכת בור ועם הארץ שאין לו קיום על פני האדמה לזבל הזה שאם הוא עדין נושם, בזכות רחמי השם.

    4. 1

      חילוני סרוח, לשלוח את כולם לאוגנדה, שיקימו שם את מדינת הזימה שלהם.